Mimmi

2009
Året som gått har detta hänt i mitt liv.

* skaffat katter

* Bytt lägenhet

* fått vikariat till 2011 (jobbar nästan fulltid)

* skaffat facebook

* bowlat

* varit berusad

* fått nya vänner

* älskat Dexter

* tränat en massa

* skaffat "kort på kort" (bank-kort)

* köpt en vit mobil

* varit på västkusten 2 gånger

* åkt massa mc

* Badat i sjön

* Åkt skridskor på sjön

* varit i mitt paradis (sommarstugan)

* knappt färgat ellet klippt mig

* Nördat in mig i "Big bang theory"

* målat i lägeneten

* Firat mormor 75 år

* Hittat min kamera-laddare! =)

* shoppat en massa

* spelat badmington

* varit hos tandläkaren i Karlstad (ska ju få snyggis-tänder 2010)

* njutit av en vaker höst

* cyklat en massa överallt

* åkte båt till Elba-ön

* Älskar P3

* Firat pappa 50!

* Varit med i tidningen med bild!

* åkt pulka

* källsorterat

* Firat Elins student!

* haft kräftfest

* försökt att träna seriöst

(Det är tanken som räknas...)
#1 - Robin

Gott Nytt År kompis ! :-)

Ha en fin kväll !



Kram R