Mimmi

alldeles för jättenegg
Men det kommer att gå över, som allt annat.
.
.
.
.
.
Cissi har konfirmation idag.
Jag har klätt mig i den ljusaste lila och min gamla skolavslutningskavaj.
Så är det även mors dag . har gett mamma årets present.
Fick även höra att hon önskade sig silikongrytlappar som jag precis köpt till mig själv.
Underbara med tum-grepp.

.
.
.
.
.
Lite av och an idag.
Ingen fin start , men det bli alltid så.
.
.
.
.
.
Det var pubkväll på pam igår.
Hade min vän varit hemma hade jag inte tvekat utan gått dit.
Men det kändes udda att gå dit helt ensam, så jag blev kvar hemma.
.
.
.
.
.
Sommarstugan och sol var det som gällde igår.
Det var så underbart. Inga bekymmet inget krångel - bara lathet.
.
.
.
.
Skvaller av Cissi.
Skvaller från tidningarna
Skvaller på radion.
Mer skvaller från Farmor.
.
.
.
.
Var på grill-kalas igår. Åkte motorcykel med pappa.
Pia fyller år idag - firade henne igår.
Vi spelade kubb, fick träffa Jesper och Ronja.
.
.
.
.
Jag borde vara lycklig, men det trycker ner mig något kolosalt.
#1 - Anonym

Tack så mycket för den perfekta morsdagspresenten. Jag har använt den nu, superbra.

Puss