Mimmi

Denna torsdag
Var uppe tidigt åt frukost och sådär.
Men sen tog jag mig sovmorgon i alla fall =)'


Ingen tvättid bokad tills idag.... jag var ju på möte igår.
Så nu ska jag ta med mig all tvätt till föräldrarna.
-Har ju inte ett par rena strumpor! :o

Igår var det en såndär hurtigdag.
Jag åkte inlines och var och gymmade.
Har fått ett nytt chema som gäller för armar och mage + rygg såklart.
Det var ett effektivt träningspass.
Jag har träningeverk i armarna idag, och jämt lite kring revbenen.

Mysisarna ligger på konstiga ställen och i konstiga ställningar. <3










Efter jobbet ikväll åker jag till Karlskoga.
Imorn blir det en mc tur till Askersund.
Kvällen kanske majbrasa i Lunedet.
mamma och pappas barn är hemma. Så jag ska träffa dom.
Lördag blir det loppis och om Irre är hemma vill jag dit! :D
Söndag ska Åkessons till badhuset. Ska kanske med dit.

Hihi..*
Hejs svejs grus å grejs
#1 - Latte Liten

katter är så sköna :)