Mimmi

min första natt
Det är idag min fösta natt som jag har bokat genom choicehotels international.
Jag ska bo för personalpris med farmor ondsag den 3:e. =)
Vi ska bo på ett clarion collection. Det bedtyder att frukosten och kvällsbuffé ingår.
På torsdag tidigt på morgonen ska jag till tandläkaren och farmor har lovat att följa med , så då bjuder jag henne på hotell :) Med mig såklart!

Idag har jag hållt igång å tvätta sedan nästan nio.
Allt ska bli rent. Det är toppen när man kan välja mellan ALLA sina kläder och ha nytvättade handdukar och lakan =)

Det är vackert ute.
Kika på de vackrigaste ^^,

Tarzan min blompojke



Donna den eleganta
#1 - Dahling

Hej sötis :-)

Allt bra med dig ??



Om du hör nån som är intresserad av att köpa en HTbåt kan ni kolla in annonsen på min blogg.

Vill bli av med den, behöver pengarna till annat :-P



Ha det fint goding !

Hälsa Rickard.

Kram