Mimmi

vintern är kvar i stan

Har varit lite småkrasslig ett tag.
Jag har inte varit sjuk, men jag har nyst och snorat .

I torsdags var det sjunge dagen jag jobbade i sträck.
Det har gått bra. Det är mycket konferenser så dagarans går väldigt fort. Cheferna har varit på kurs/möte/kick-off.
Här hemms har det gått. Det har inte alltid vara lika grannt alla dagar, det har funkat. Jag är inte sjuk så jag borde inte klaga. MEN jag borde inte ta saker för givet. Ofta är det därför allt blir fel. Nu ärmdet bra. men vid läggdags vem vet ?

Har varit ute på en morgon prommenix och fotat lite:.
Det har varit hemskt kallt. Det kom mer snö senare.


Fikat jag hade med mig vid lunch ^^,














Mysisen i sängen =)

Linda och jag var på IKEA i fredags och jag fyndade lite nytt till badrummet och tulpaner. En bukett för 29 kr. :D
Glädje med färg!

Linda och jag har umgåtts endel nu på ledigheten.
Det är roligt att göra saker.
Vi blekte slingor och nu känner jag mig väldigt ovan.. det är inte så skönt. men alla säger det är fint =)
Vi satt och drack vin igår och beundrade hennes lägenhet :D
Idag var Rille med dit och satte upp gardiner och fixade internet. Hon är så söt <3

Snart ska vi se på i taket lyser stjärnorna.
Och veckan kommer gå fort.
Imorn, ska jag tvätta och gymma+ sola :D
Måndag väntas jobb.
Tisdag åker jag och Tarzan till Mamma och Pappa.
Onsdag ska jag sova hos farmor för vi ska till tandläkaren i Karlstad på torsdagmorgon ,
Nu äntligen ska de bli nya .
Fredag har jag bokat tid hos Rebecca. GLAD .
Och lördag söndag jobbas det igen