Mimmi

Nu är det hälj
Jag jobbar varje dag men så är det ibalnd.
Nu har det iaf inte regnat på över 13,5 timmar.
Solen skiner och det är nästan 22 grader ute.
Det är bra underbart när solen kommer efter regnet.

Idag vid fyra gick jag och la mig.
Jag var så trött. sov en timme, utan larm eller kik klocka.
hade Sex and the City rullandes på datan under den tiden.
Sen piffade jag till mig, använde min nya klänning 49kr ^^.
och en mycket gammalt halsband och kavaj från Ullared nån gång i ettan på gymnasiet.

 



Cyklade ner på stan och köpte mig en bit mat.
Jag åt suschi.
Det var väldigt gott, men jag borde ha tagit med mig maten och ätit hemma, för jag kan ju ändå inte äta med pinnar utan sitter där ensam med vanliga bestick :D ha!

Nu är jag tillbaks efter cykelturen, det är fortfarande lika vackert ute och jag mummsar på min nyinköpta lördagspåse och en bacardi mango.
Undrar om vi hinner med skybar..