Mimmi

dagens dag
Tiden kommer gå så himla fort nu innan jag åker till Värmland.
Ikväll har jag varit på bio, sett på Alice i underlandet. fasiken.
Jag var så besviken jag ville gå hem.
Jag hoppas verkligen att det var pga dålig upplösning i biografen. För färgerna var alldeles dassiga.
jag hade nästan hoppats på "Kalle och chokladfabriken" stuk, men så var det inte.
Handlingen var kul och det hände en massa. lite för mycket för fort.


Idag då, klar med tvätten.
Färgat håret.
varit nere på stan. köpte brillor (svarta stoora) och sjal (ljusblå) ^^,
Gjort dunderkvällsmys.
Avokado blandat med creme fraiche och kezo. Rom rödlök och nyskalade räkor.
Varit hemma och fixat naglarna.
och sist bio.

Imorgon fullspäckad dag.
1 april! Varning!!!

Jobb och stängning av hotellet.
Sedan blir det hem, sola / träna göra sig i ordning och köpa vin - för att det är firmafest! :D

Åker bil resten av natten :P
#1 - anna

hej :) om jag stör med detta ber jag hemskt mycket om ursäkt. annars tänkte jag bara höra om du ville rösta på mig i en bikini-designerntävling? min stora dröm har alltid varit att få designa något eget så det vore jätte gulligt om du har några sekunder över :) tack på förhand! ha det bra!



här är länken till mitt bidrag: http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=zxeLEAgg1UMn0cP4EBTUWLmC#bikiniGallery