Mimmi

händelse
Igår dog jag.
Sedan uppstod jag men det tog en stund.

Det är påsk så vad som helst kan hända.
Räkor kan sprängas i backen och katterna kan råka rensa ut fisken från all ris.



nu är det tvättajm för mig.
Det är bra maskiner för en tvätt tar ca 40 min. Så man hinner med 40 & 60 tvättar. Kanoners!
Har en massa annat planerat.
Ska testa att vaxa benen själv

har köpt på maxi
Sen ska jag också färga håret.

Har även blekning hemma. Ska kanske göra en slinga också :)

sen ska jag pyssla ännu mer med mig.
Jag ska göra fejk-naglar och kolla på stan om det finns ett par läckra skor
#1 - Anonym

Wow vaxa benen själv, hur gick det?

Mamma

#2 - Elin

Haha men mimmi. "igår dog jag", "spränga räkor i backen", var du helt vaken när du skrev det här inlägget? =) Hoppas det gick bra att vaxa benen :)