Mimmi

Sjukling
Cissi, är det du som smittat mig!?
Nu har jag hosta och rakblad i hanlsen. Snuva nere i halsen och lock i öronen! Men jag är ändå pigg!
Hur som helst så måste jag sluta klaga.
Jag är ju lycklig, eller hur ?
Hade en svacka igår efter att ha varit med Rille (igen) på akuten för att skära ut svetsstänk ur ögat. Vi var väl där framåt midnatt.
Han ska alltid mecka så väldigt att det går åt pipan. För han är ju inte klar än på långa vägar.
Det verkar ha varit kallt inatt,
För det är alldeles still nu.
Det skulle inte alls förvåna mig om  det hinner bli -30 innan lördagsnatten är här.
Haha!
Förresten.
Detblir som det blir.
#1 - jossan

men gud vilken klanter :P är han inte noga med skydd!? men vilken otur, kan inte ha varit skönt!! Ha det så bra nu, o gott nytt år på dig :) :) !!!!

Puss o kramar!

#2 - Ceciliiaaaa

ja de kanske är ja... men ja hade ju röst och inte ont i halsen ändå - men lock i öronen hade ja. krya på dig syrran!!!!!!!!!!!!pussokram