Mimmi

Kakor
Jag köpte ett herrans gäng med kakor för några dagar sen.
Fortfarande oöppnade.
Jag vet inte vad som slåt till.
Ena stunden vill jag inget hälre än att moffa. sen när möjligheten finns då är det inte intressant längre.

Idag var jag sådär lagom superhurtig.
Har länge funderat på att ta med mig hanlarna när jag går mina mils prommenixer.
Sagt och gjort.
Idag hade jag med två kilos hantlar och gick.
Bara efter en kilometer kände jag att det här var plågsamt.
Jag kanske skulle börjat med ett kilo eftersom jag inte är van att hålla någonting i händerna.

Köpte äntligen ett sportarband som jag fäster mobilen i :)
Mycket lättare att gå utan å känna att mobilen ska trilla i backen eller bli vattenskada imot min hud.


trött lr sur ? jo, trött...

Jag kanske ska packa.
Strax bär det av mot huset i Sevalla.
Måndag och en och en halv vecka framåt. Förutom att jag ska till Stockholm under helgen.
Jepps..*




Förresten läser boken om och av Bingo Rimér och det är grymt kul att veta vad han varit med om. Han är en liten idol <3