Mimmi

nattarbete
När man blir van det så är det okej.
Att vara vaken över ett dygn hela tiden är däremot fel.
Annars när jag jobbar så är jag vaken i kanske 16-17 timmar utan sömn.

Imorse när jag kom hem var jag vaken ett tag, sen kände jag mig odräglig.
Nästan full!
Benen bråkade med mig och ansiktet kliade.
Det var bara för mig att duscha av mig natten, och lägga mig till kojs med ögonbindel och öronproppar.
Som tur är så har det regnat hela dagen och varit väldigt grått = otroligt bra sovväder.
Trodde att jag skulle leka nått på stan. Men det vart inte så.
Köpte hem lite nya spel på iphonen och läste Mia Skäringers bok. Det är så lättläst men jag vill inte riktigt läsa klart den än.

Zappade på tvn och fann min älskling där - Fredrik Lindström

Kom på att efter denna natt ska jag ner till bokhandlen och köpa allt som han har gjort !
Jag förstår inte att jag inte redan har hans böcker och filmer ?


Jag vill visa mitt nya projekt:


Köpte ett blomset på IKEA
Planterade i söndagskväll
Och såhär fort går det :)