Mimmi

troligen inga kilo
Har inte vågat väga mig än..
Jag vill inte bli besviken.
Men jag tror att jag blivit av med centimeter.
Och det är ju det som egentligen räknas - i mina ögon.
Jag tycker det är skönt när de tidigare för tajta tröjerna nu sitter bra igen.
Och att endast bära tajts utan att det ser dumt ut är skönt!
Men det kan ju vara så att i andras ögon så ser det fortfarande klumpigt ut med tajts om man inte bara har trådar som ben.

Märkte en pinsam sak idag på jympan. (inte nog med att jag stinker apa när jag tränar utan att:) Mina ben är inte rakade på jättelänge. Det är inte stubb länge. Pinigt!


Humm..*
Egentligen orkar jag inte sminka mig idag.
Men det vore inte rätt mot gästerna om jag ser "ovårdad" ut.
Dax att kamma håret och fylla i ögonen + brynen.
#1 - Anonym

Du är vacker precis som du alltid har varit syrran <3