Mimmi

Läskigt

När jag böt om på gymmet så satt ett par tjejer kanske 15 år och diskuterade vad man inte får äta!

Choklad och vanliga maträtter.
De åt sällan i skolan eller hemma heller verkade det som. Jag blir skrämd av tjejerna som svälter sig så!
Jag försöker att inte moffa allt jag ser tills jag inte får i mig mer. Hihi* men jag tänker minsann inte i siffror när jag ser mat. Utan jag ser lagom, eller lite mindre. Men aldrig väljer jag bort helt! Det är ju galenskap. Dessa människor som inte äter vill inte jag umgås med. Jag vet ju själv hur jag blir på eftermiddagen när jag inte käkat lunch.
Känns som om jag kan bita vem som helst som inte lyssnar på mig eller säger något dumt! Megaarg är vad jag blir.
Så inte tänker jag bli som dom - aldrig!


Ät med motta. Och rör på dig. Då mår du bäst!