Mimmi

En underbar torsdagsafton
Jag är så glad över att jag har vänner i mitt liv. 

Igår så träffades jag, Rille, Erik och Carro för att käka middag och gå på bio. 

Det var så lyxigt underbart!
Tog bilen ner till stan. Sedan gick vi till restaurangen YUMYUM. Där beställde vi 5 små rätter (?) och Carro wokade grönsaker med cahewnötter. Det var först het thaisoppa, sedan risblads-rullade räkor med sallad, några kokade pastabollar (!) som var för övrigt jättecoola, vårrullar med krabbfärs och slutligen het oxgryta som också var jättegod! Inte nog med all mat så beställde jag in som dessert friterad glass! Har aldrig någonsin testat det förut, men himlars så gott det var! :)

Efter middagen var det biodax. 
Rille hade bokat filmen Hobbit del 2. Det var en bra film, men det kändes väldigt 3D gjord, även fast vi såg utan 3D



Hur som helst så kom vi hem strax efter halv tolv och jag är supernöjd!