Mimmi

Bröllop

Lördagen vankades med massor av äventyr.
Först fick jag bilen tvättad (klippte pappas hår på fredagen, det var nog ett tack) ;)
Sedan for pappa, mamma och jag till Karlskoga och såg oss lite om på Motormässa-veckan.
Det var en härlig förmiddag och dag (fram till 13:30). Kollade på all möjlig motorsport och vi fikade vid sjön/badplatsen. Hade varit på Kringlans Finbageri och kikat runt. De har ett kök på övervåningen också! Jippie! :) det kommer att bli ett bra kalas :)

Så var det dax att göra sig fin för bröllop.
Madeleine skulle gifta sig i Lungsundskyrka.
Underbart!
Det regnade inte. Alla var glada och det blev en härlig dag/kväll och natt.

Daniel och jag lagade snittar mitt i natten. Trotts att han var så där lagomt överförfriskad ;) hihi*

Vackert. Alla var så vackra.
Det var ett mysigt bröllop.
Jag är inte säker på hur mycket bilder jag får lägga upp så jag smyger med några.. ;)