Mimmi

Några dagars Dagjobb
Nu är det torsdagskväll och jag ligger i soffan och ser på Hela Sverige Bakar!
Jag älskar programmet! <3

Rulle har det bra på semestern. De har fullt upp hela tiden. Jag är lite avis nu när de solar, badar och har det gött. 

Idag blev det ingen träning. Jag åt ärtsoppa och pannkaka på jobbet. Och när jag kom hem åt jag "gammal" tacoköttfärs. Så magknip.com!

Fick en glad överraskning på instagram då Ida fått paketet till Varga <3

Jag ser verkligen fram emot morgondagen! Tyvärr så har jag ännu ingen cykel, då jag inte lyckades att byta slang själv...
För imorgon ska jag vara med Elin!
Vi ska träna, bada bastu och göra rosor av lönnlöv. Sedan funderar jag på att göra en matpaj. 


Ringde ett Samtal till syrran! Det var ganska hysteriskt då jag skrattade nästan hela tiden och hon trodde att jag var full. Men så är icke fallet. Jag är bara glad :)