Mimmi

Jag gillar ju hösten
Det är vår. 
Jag har en vän som får vårdepp och jag lider med henne.




Det är tufft med våren. 
Inte bara att blommor brister och jag lider av pollenbesvär. 
Det är ofta nu som singlarna visar sina bästa sidor. Det uppstår Svartsjuka, uppbrott och nyfikenhet. 

Ni som håller ihop är starka <3

Jag och Rille har hängt ihop i 7 somrar. Det är ändå tufft då och då. Det är inte bara o början utan det är något som förföljer än hela livet. 

Att bo i en storstad kommer med många fördelar. Det är uteserveringar, mycket folk och bra förbindelser. 

Jag har nog aldrig känt såhär för en stad tidigare. 
Deg känns som lycka och att jag har hittat rätt :)

Kanske var det problemet att förra storstaden jag flyttade till var på hösten/vintern och nu är det annorlunda då det är vår och alla svenskar blir så sociala. 

Men jag gillar ändå hösten bäst. 
Stickat, färger och ljuvlig luft.