Mimmi

Ni är ett par
Som är nyfikna på hur jag mår och vad jag gör. 
Det är roligt att se att ni inte har gett upp trots att jag inte skriver så mycket. 

Jobbar, trivs och har det bra i huset :)
Kollar på idol och äter kakor :D augusti är över. 
Fick förresten en komplimang av en kille. Han sa att det syns att jag tränar. 
Sånt är kul att höra. För jag känner mig klumpig. 

Just nu har jag blivit förkyld och jag kanske till och med har feber..? 

Jag har även funderat och planerat lite inför halloween. Årets andra bästa högtid. 

Nu är min bästa tid på året. Höst med stickat, färger, ljud, svamp, bär, te och lugn. Njuter. Nu brukar det vara enklast att springa också. 
Kanske ska försöka mig på det när förkylningen släpper. 

I söndags efter mitt jobb åkte jag hem till mamma och pappa och hämtade Vidar. Vi stannade vid skolan och flög flygplan. 
Herregud vad han tyckte det var roligt!
Det var det. Planet gick jättebra!

Men det vart en kort stund som barnvakt. Vidar somnade med det samma när han kom till bilen. :)