Mimmi

Hela påsken över

Har kört ett par dagar med träning. 

I måndags var min första dag själv i konferensen. Kunde inte starta bilen på morgonen då mitt bilbatteri var urladdat. 
Fick hjälp av Rille men han sa åt mig att ta bilen hela vägen till Örebro pga att det skulle ladda upp. 
Visst gjorde jag det. Var på jobbet redan vid sju. Skulle stämpla in och klockan frågar alltid: stämpla in nu eller stämpla in på ordinarie arbetspass. 
Valde det sistnämnda och väggen säger åt mig "startat pass 10:00"
Haha! Jag hade missat att jag jobbade specialpass. 

Efter jobbet åkte jag till Degerfors och köpte en telefon till mamma. En iphone 5s. Fast det var de som betalade för den. 
Hon har tyvärr inte kunnat använda den så hennes simkort är för stort och hon fick inte hem rätt storlek av det nya.. 2 gånger. 

Tränade på måndagskvällen. 
Sen på tisdagen jobbade jag och sedan tokledig!!!

Onsdagen var jag och tränade och köpte mig en byrå. Efter lunch var jag med till Sannabadet och simmade med mamma. 

Torsdagen kom farmor och hennes vännina på besök. De hade med smörgåstårta och massa blommor
Vi kollade huset som vi bor i nu. Tog en mindre promenad i området och sedan en biltur in till stan. Gick runt på dollarstore och fyndade. 
Senare på eftermiddagen fixade Harisa mina naglar :)
Färglade gjorde jag senare tillsammans med Jossan på fredagen 

På torsdagskvällen hämtade jag Jossan på busstationen. 
Hemma åt vi rostbiff och vinsås. 
Aldrig gjort det tidigare. 
Supergott!


LångFredagen var vi på mc crusingen. 


Visst var det kallt men vi hade trevligt!

När jag kom hem visade sig gården såhär.. Ladan hade brunnit ner. 
Mycket tråkigt. 
Hemskt rent utsagt. 
Stackars familjen Erhard.  :(
Jossan och jag stannad hemma på kvällen för att mysa. Såg på Ack Värmland och då  tjoff så försvann strömmen. 
Typiskt. 
Dryga timmen var det nere. 

Vi hade mysigt på kvällen. 
:)

Lördagen dök upp och jag hämtade mormor i Kristinehamn. Vi tog oss en tur ut till picassoskulpturen innan vi åkte hem till Berggatan. 
Där var det helt underbart kul!
Barnen, familjen middag <3
På kvällen satt vi och kollade på massor med filmer från 2007 och framåt. 

Var ner en supersnabb sväng till stugan på söndagen innan jag for vidare. 

Söndagen for jag och Jossan till Nora och hälsade på Malin, Daniel och busfröt Molly!
Jossan fotade helt otroliga bilder
<3