Mimmi

Superrolig dag!
Älskade onsdag!
Har haft en helt otroligt bra dag idag. 
Det gick bra på jobbet. Höll på att missa en ommöblering för att jag planerade morgondagen, men det gick bra. Jag hann :)

Efter att jag slutade så gick jag en vända på stan och sedan mötte Katarina upp mig. Vi åt på sushi yama och hade en suverän tidig middag. Gick en sväng på stan i olika affärer och utfärdade ärenden och testade kepsar. 

Klockan 18:00 var det samling på Clarion. Vi var många tjejer från jobbet som sprang (eller gick) vårruset.
Vi samlades och fick våra tuffa t-shirtar. 

Clarion loves the challenge - stod det på ryggen. Så himla coola! Jag kommer använda min ofta :)

Så gick vi i samlad trupp till Gustavsvik där starten var. 
Som alltid så har Friskis en uppvärmning och som alltid, toppen!
Det var så peppande och kul :)

Jag tog mig runt med tjejerna Hanna-Louise och Alexandra. Vi hade superkul! Jag hejade mest för jag tycker att det är tråkigt när ingen hejar på. Och för att bättra stämningen så hejjade jag själv. Man ska göra som man vill att andra också ska göra 👍🏻






Hemma lite senare än vad jag hade hoppats på. Men det löser sig för att till helgen är jag ledig. 

(Det kommer bli husflytt då, men det är en helt annat sak, och man orkar alltid när det är kul)
#1 - Mamma

Härligt gäng!