Mimmi

Jag kan knappt tro att det är sant
Snart ett år har gått sedan jag skrev i bloggen.
Jag är lite ledsen att jag inte har skrivit och fått dela med mig av mina dagar. Jag vill helst inte glömma bort vad jag gör så därför har jag istället uppdaterat min instagram (ibland flera gånger) dagligen.
 
Mejmej88
eller i min floristutveckling: Mimmi_VT17.
 
 
Nu har mina 46 veckor i skolutbildningen gått och jag är idag en utbildad florist. Fick hem mina slutbetyg idag. Betyg B i alla kursen förutom Entrpernörskap där jag hamnade på ett A.
Jag har fått extrajobb där jag praktiserade men är lite orolig att det inte räcker till och jag ska därför söka mer jobb.
Skolavslutning:
  
Slut om det.

Julen firade vi hela familjen hemma hos oss i Karlskoga.
Det var en lyckad dag och kväll. Tomten besökte oss ochvi åt massor av mat och fika.
Farmor, mormor, Rille, mamma, pappa, Cecilia, Erik, Thommy, Ida, Varga, Vidar, Annelie och Roger 
Helgen innan jul var det vinter och vi passade på att besöka Wiviken-skogen med en fyrhjulingutflykt
och ett besök till den fantaskiska gården Tant Grön som är en butik, restarang/café och pysselställe allt i samma butik.
Hann även med i år att kolla på O helga natt på Stortorget i Örebro 
 
 
 
Ett bekymmer jag har är att jag verkar inte kunna hålla min vikt och humör i shack.
Nu har jag gått upp en massa kilon och jag känner mig och är större än någonsin.
Jag vill äta bättre. Det värsta för mig är att jag blir vrålhungrig och sen finns det nästan inget stopp :o !