Mimmi

Jag mår ganska så bra
Dagarna går i alla fall framåt. Och jag försöker varje dag att inte blicka för mycket bakåt.
Det är trotts allt viktigast att leva i dagens nu.
Att slöa lite på mornarna.
Hade tänkt att börja panikträna igen. Men jag blir trött när jag bara tänker på flytten.
Fick träningsverk i armarna när jag och Erik bar soffan från bilen in till en av Konferenslokalerna.
Det är fortfarande en massa gnöt , om att göra det och det. Att få hjälp att visa att man kanske inte ha någon lust att få hjälp ändå och mest av allt att inte klaga
kan man leva utan att klaga ?
Jag är ju Svensk.
Och en fruktansvärd mensverk och stora lager av choklad.
Så fungerar kvinnan. Utan choklad och lugn kan hon sprängas , eller förvandlas till ett av de hemskiaste monster som någonsin funnits. De skriker utan anledning. Saker är inte som de ska . Allting är jobbigt och det mesta man får hjälp med blir ändå fel. Det är minsann inte lätt för nån.

bönan
Kakaofrukten