Mimmi

älskade lön
Å vad skönt det var att få klirr i kassan och hyran betald mm.
Känner mig lättad.
Låg ute med köpet av soffan (till Rille dock, men ändå!)
Nu har jag till och med varit på Åhlens och äntligen köpt det hårda skohornet som aldrig går av!
(Gav det jag hade till pappa som tack för hjälpen med flytten)

Idag har jag även fyndat knoppar på Åhlens.
Ni ska få se bild framöver.

Vad jag är mest nöjd med i lägenheten är köket
Det är nog för att det är det enda som är klart (sedan länge)

Köpte också en BH´s bikini :D
Äntligen!

("v")

Bilen är klar från besiktningen och håller garanterat ett år till, om vi inte blir påkörda igen (som det hände med Carisman, peppar peppar, ta i trä!?)

JiPpie!

Tack !
Imorn är det sista jobbdagen.
Håller på att tömma kylen nu.

Sen ska vi åka. tiiiidigt på torsdag morron. ^^,
#1 - jossan

gud vad härligt o komma iväg :) hoppas ni får bra väder :) .. sen vill jag se bilder på eran nya lya ;) hade!