Mimmi

varda
Idag har jag jobbat.
Solen skiner.
Jag mår gott.
Igår var jag så grymt trött att jag fattade knappt nått.
Det packades (fortfarande...!)
Vi spacklade och rensade ur frys ochh diskmaskin.
Strax är det tomt här.

Kommer att åka iväg en sväng till jobbet ikväll med ett lass kartonger.
Det är skönt att få undan lite som - flygplan och tavlor.
De vågar jag inte ha med när pappa, jag och farmor ska flytta allt på en gång :P

En helt vanlig dag i september..*


Alla hårddiskar verkar dö nån gång.
otur att man verkligen blir av med Allt som är på den ..
Shit asså jag minns vad jag grät när Rille hade varit tvungen att återupliva den bärbara datorn.
Då jag hade allt på den. buhu,,, borta..
nu har jag min bärbara hårddisk med foton och viktigt skutt på ^^,
#1 - Anonym

Haha förstår att du vill ta de lite ömtåliga grejerna själv, för när Pappa o Farmor kommer kommer det gå undan om jag känner de rätt.

Längtar efter att få se din, nej jag menar eran nya lägenhet.

Puss & Kram

Mamma