Mimmi

En saga om livet

Det är ett annorlunda liv jag lever idag än vad jag trodde för 7 år sedan.

Jag var säker på att jag skulle ha min karl och 2 barn. Jag visste att vi skulle bo i Kristinehamn och jag skulle ha ett vardagsjobb. Vi skulle ha ett hus med fin gård och växter.

Så blev det inte..

Jag är inte helt missnöjd över att det inte blev som jag hade trott. Utan det är nog bra att jag har haft motgångar.
Men jag hade önskat att jag inte bodde bland asfalt. Jag skulle vilja ha en gård, så jag kan vara ute och slappa.
Mitt jobb är jag faktiskt skitbra på!
Bor tillsammans med Rille sedan 5 år tillbaks. :)
Så jag är ganska nöjd ändå.

Hmm.

Jag vet egentligen inte vad jag skulle skriva här. Det bara blir lite som . Vad som helst! Jag tappade tråden. Det är nog för att jag ser på tv samtidigt.