Mimmi

Egendag
Fredag innan 1:a advent så har vi alltid juluppackning på hotellet. 
Det blev fint :) och jättemysigt!

Efter jobbet skyndade jag mig till Friskis. Det var fullt med folk där. 
Tränade mycket mer axlar än vad Jag brukar. ((Kände det sedan på affären))
När jag kom hem var det snabbt iväg till affären för att inskaffa tomteluva till glöggmyset imorgon. Även in på Coop för att hämta mig "Dagmar" Box. 
Tyvärr hade min svarta ögonslugga -med grymt mycket pigment gått sönder och i stort sett allt var svart. Till och med res-kartongen! Tråkigt.. Fick en mascara som jag givetvis ska prova. 

Hemma bakade jag pizza. Helt från grunden. Det bror på en utskällning jag fick av en dam för länge sedan då jag hade köpt färdig pizzadeg. Blandade korv, fetaost färska tomater, paprika och skinka på en hel ugnsform. Mumms! Satt och åt detta till Så mycket bättre som jag missat sedan förra lördagen. 

Efter det blev jag uttråkad då Rille satte sig vid datorn och jag hade slut på ideer. 

Så bestämde jag mig: julkort!

Klippte ihop ett par. Det vart 6 st. Men nu ska jag krypa ner och behöver inte alls gå upp tidigt imorgon om jag inte vill ;)




Kanske får du ett? ;)