Mimmi

Ge dig inte!
Kämpa för allt du vill :)
Jag kommer försöka fortsätta att vara bra och glad hela tiden. Jag ska kämpa med träningen och visa att jag faktiskt kan. Jag ska lära mig att spara pengar. Trots att det är tråkigt..

Körde ett lagom pass på gymmet. Försökte pressa lite extra med armarna idag. Gjorde fler armhävningar än vad jag brukar. Gjorde bröst"pump" eller vad det nu kan kallas med 10kg i varje hand. Det är lite vingligt, men bestämmer man sig så går det himla bra. 
Sedan när jag cyklade hem fick jag ett extra benpass. Deg var inte plogat den vägen jag tog mig Hemåt. Det var bara att kämpa helt enkelt. ;)

Jippie!


Skulle egentligen gått på mässan idag. Men jag hinner inte 


det.. Sorry Jenny! :(
#1 - Irree

Du är så duktig, kämpar på och tränar och håller igång! Önskar jag kunde ha lite samma nivå på mig själv :/
Du är bara bäst! ❤️❤️

PS, man behöver inte alltid vara glad, känslorna måste få pendla ❤️