Mimmi

En vecka senare
Besök. 
Jossan har varit på besök. hon kom hit redan på söndagkväll 29 maj. ❤️😎
På måndagen var jag ledig och då var vi i förrådet och plockade.  Men först på dagen så var vi ute och åkte inlines och cykel :) eller var det här som vi bara var ute och gick?...
Sen åkte vi båååt på Möckeln. 
Vi bakade tabarberkaka. 

Vi firade ledigheten med champagne och hallonglass med melonslusch ❤️🍹☀️




Här bor Fille

Tisdagen lyckades vi ordna en grillfest. 



Gött!!

På onsdagen kom Malin, Molly och Emilia på besök. Jag och Molly lekte på tomten och gjorde blomsoppa. 
Jag har också lyckats jobba typ alla dagar ^^

Sen kom fredagen. 
Middag på Bullseye







På natten blev det självklart biljard och "svävarspelet"

Lördagen gjorde vi inte mindre kul!
Då hamnade vi nere på "Harrys". 
Innan så var Jossan jag och Ida hemma och shottade. 
Blev pruttfull som Jossan sa. 
Hon kom hemsmygandes på möran och vi sov fram till 11:30. Sen gick vi och käka pizza. Mycke gött!

Så var det jobb som gällde, igen. 
:)
Nationaldagen var spännande. Rille körde upp med tungt släp i Säffle och sedan köpte han en massa bark till mig som jag idag har rensat i rabatten och lagt ny bark i den. Svettigt och taggit. 

Bjuder även på denna: