Mimmi

Pappas födelsedag
Tack för ännu en dag i blomstrande butikslivet.
Det är roligt att skapa och träffa människor.
 
Fick besök av inte mindre än 2 av mina käraste idag. Först överraskade pappa mig med en snabbvisit i butiken och sedan kom Jossan och hälsade på.
Jag är så glad att min familj och vänner vill umgås. <3
 
 
Slutade fyra idag för att sedan åka hem till mor och far.
Pappa bjöd på kalas med smörgåstårta och gräddtårta.
Det är alltid så roligt att besöka Storfors ibland och träffa familjen igen, trots att vi nyss sågs.
 
När pappa öppnade paketet blev han full i skratt.
Han hade vid ett besök på ett av stans loppis stått och beundrat några trägubbar som var inlåsta i ett skåp och inte köpt dom. Så en dag när jag var ledig tog jag mig dit och köpte dom.
Ännu roligare är att pappa har frågat flera gånger om loppiset är öppet i de närmsta dagarna, eller imorgon osv. men jag har inte kollat upp det åt honom. Så idag när han var ledig och hade på tok för lite att göra åkte han in till Karlskogas loppis och fann inte det han letade efter. Just därför att jag hade köpt dom i förväg.
 
 
Avslutade kvällen med att besöka Cecilia och Erik och kika på deras nyslipade golv och planera fundera ut tv-rum och kök med ytterligare en massa idéer.