Mimmi

så var det över
Konfirmation!
Cissis galet roliga konfirmation.
Det var jättebra å se på den. sjöng några låtar som jag kände igen.
Satt bredvid hela familjen och släkten Grubisic ( eller hur de stavar ).
Min släkt satt på raderna bakom, men Ida och jag ville sitta nära så vi kunde se bra. Längst fram satt vi , så vi kunde pilla konfirmanderna i nacken om vi bara ville ;P
Deras "rollspel" var kolosalt roligt.
Det var några roliga missar med mikrofonerna då och då. " jag vet inte vad jag ska säga" och " nej -inte ni " mm :)
Hela släkten var här! Eller inte faktistk. Martin kom aldig.
Elin, Agneta, Lars, Morfarn, farmor, Kicki & Anders, mormor, Erik, Karina, Thommy & Ida, Stefan, Pia, Ronja och Jesper.
Mamma pappa jag och Cissi.
Skulle tro att det var de flesta. :)


Det har varit strålande väder i helgen.
Har varit en massa i sommarstugan. varmt =)
Idag kom även Elin ner en stund vi studsade på mattan  och solade.
Mamma och jag var på en urgullig prommenad i skogen där en dam som heter Maria har ställt ut lite tomtar, klätt en gran i påskfjädrar och julgranskulor och hängt upp en hink i träder med syrener.
Pappa jobbade mest med att bygga ingång till Thommy och Idas hus.
Just det . Lördagskväll badade vi tunna hemma hos dom. Det vare superhärligt. lugnt och klar himmel ,