Mimmi

Stockholm och Bullets over Broadway

En lördagkväll var vi i storstaden, jag min syster och våra killar.
Så himla roligt med musikal! Den var toppen och visades på Göta Lejon 👍

Vi käkade gott flera gånger. Först brunch i gamla stan. Sen hamnade vi på ngn mindre pub och drack drinkar. Till hotellet Clarion Stockholm och fick en uppgradering! :)
Där badade de flesta i badkaren på rummen
Så smög vi norrut och åt middag på Vapiano. Jag tog en risotto med kyckling och fetaost.

Musikalen höll på i ca 2,5 h. Och var fantiskt med många härliga scener som innehöll dans sång spänning och mkt skratt. Det enda "dåliga" är att man inte kan välja vem som sitter framför dig. Jag och syrran råkade få ett par långa mån framför oss men i pausen bytte vi platser. Haha! Dn väldigt kort paus då vi satt på 5:e raden och det började ringa (föreställningen börjar strax) i stort sett så snabbt vi kom ut i "pausrummet". 10 min hann vi vara där tills vi skulle rusa tillbaka till våra platser.
Efter föreställningen var jag riktigt nöjd och vi gick vidare till ytterligare en pub och drack öl/drink. Mycket trevligt att prata och vi hade så mycket att säga varandra. ❤️

Söndagen startade med en härlig hotellfrukost med äggröra, bacon och vita bönor i tomatsås ☺️👍 sen smög vi oss ber till centrum för en dags shopping. Cecilia och Erik for hemåt då de skulle hämta ut nycklarna till sitt nya hus 💕 och Rille och jag fortsatte gå runt i butiker

Jag fick en present av Rille ❤️ VS trosor
Inte nog med det så hann vi även med en bio på Sergels torg. Miss Peregrines. En fantasyfilm av Tim Burton :)